Friday 14 June 2013

GANGGUAN SEKSUAL


hai peeps :*
just a quick post , and a simple post 
but , post kali ni perlu diambil serius . benda ni dah berleluasa 
ini semua disebabkan kurang pemantauan daripada ibu bapa 
ketika anak-anak menggunakan internet dan mereka ni menyalahgunakan
laman sosial . nak tahu kenapa ? sebab aku sendiri pernah kena .

ada lah one night ni , tengah aku layan fb tetiba ada chat masuk .
bukak-bukak je mengucap panjang aku . hmm . nak tahu ?
meh sini aku tunjuk :(


tengok apa dia tanya ? astaga ..





korang sendiri boleh fikir dengan otak . mana letakknya iman dia ?
ya allah . kau bantulah dia .

macam mana lah perasaan mak ayah dia andai tahu 
apa yang anak dia tanya kat orang , . 
apa pendapat korang . .
takkan aku nak lapor polis ?
adakah ini boleh dilaporkan ?
terkejut aku tahu :(

hmmmm . . aku cerita kat kawan aku .
dia mengucap panjang . . 
seriously . korang pernah kena .
so , sesiapa yang ada laman sosial ,
tolonglah gunakannya di jalan yang baik . subhanallah :(

aku tengok wall dia rupanya dah berlambak orang kena ?
==' . ntah lah , aku pun kesal .
macam mana lah dia ni . generasi sekarang banyak yang rosak .
bukan semua tapi sesetengah .kalau macam ni gayanya . hmm
macam mana lah pemimpin malaysia nanti . 
korang fikirkanlahh ~

wasalam 

XOXO -safinaz


No comments:

Post a Comment