Monday 3 June 2013

BESTIE


hello ! i'm here :) aku tahu tak ramai yang suka nak baca belog aku ni . 
tapi , tolonglah suka kejap . haha :)
oke today i want to story mory about my bestie or some people call it BFF *english aku memang terabur dowh :')
siapa bestie aku ? haha :)

bertemankan cerita apa ntah kat tv ni , aku ingin bercerita tentang kengkawan baik aku . oke set !

the MOST : NUR AMIRA BINTI ALIAS 
aku kawan dengan dia sejak aku tadika lagi . tapi time tu aku takk lah terlampau rapat dengan dia . oke , tengok gambar :)



oke :) say 'hi'
aku tau dia comel ~
nak couple dengan dia ? isi borang dulu kay ~
dia ni bijak . PMR dulu dia salah sorang TOP STUDENT kat sekolah .
memang sporting . cerita dengan dia memang GILA .
dari form 1 sampai form 5 aku memang akan duduk sebelah dia walau apapun 
annoying kan aku ? haha :D kawan aku .. 
sampai cikgu aku cakap "safinaz , kamu dah tak boleh berpisah dengan amira ke ?" 
me : *sambil tersenyum lalu mengeleng-geleng kepala .
dia je tempat aku cerita segala benda sebab dia tahu simpan rahsia .
so adore with her :*

second is SITI NOR KHAILEDA BINTI ROSLI 

dia ni aku kawan dari darjah satu :) the cutest friend . haha :)








 gambar tak penuh lerr .
tapi yang penting dia comel . senang tolong orang .
slumber , banyak tanya . kalau korang kawan dengan dia mesti korang akan ditanya denagn pelbagai perkara yang adakalanya korang tak tahu nak jawab .
cikgu-cikgu yang engajar kelas kami sangat takutkan soalan dari dia .
cikgu biologi aku > cikgu nsuha say :
"saya taknak bagi anak saya nama macam khaileda , nanti dia banyak tanya."
haha :D see , kuat tak pengaruh soalan dia ?

THIRD NUR ASYIKIN BINTI DAUD 


dia yang berbaju biru dan bercermin mata .
seorang yang happy je . tak kira apa . 
haha :) shy-2 sikit minah ni . haha.
comel kannn ? nak couple ? haha :) sorilah , she is TAKEN by MR.LS


kemudian NOOR LIYANNA BINTI MD HANAPI


adore takk ? haha :)
cuns melecun kannn ?
bijak woo dia ni . lagi-2 dalam matematik . kemas , pembersih 
susah nak tengok dia buat lawak tapi bila dia buat lawak .
ramai yang minat dia tapi , haram dilayannya . 
siapa yang ada hati nak ngorat dia , pandai-pandailah ea . haha :)


last but not least NUR ATINA BINTI AZHARI dan NUR MAIZA BINTI NGATMAN 

dua-2 ni , sorilah gambar takdek . mana ntah , ti aku godek-2 lappy ni aku bg lah korang kay . MAIZA je yang bukan satu kelas ngan kitorang .
TINA ni otak fakta . maksud aku minat sejarah . haaa ! she os brilliant right ?
TINA satu-satunya manusia dalam group ni yang takkdekk social network . ha ? terkejut ? banyak kali dah kitrang paksa dia suruh buat satu . tapiii , harammm . dia kalau nak on FB mestii dia pakai FB maiz ni .
pemalu naa :) anak CIKGU AZHARI . , shantek ! haha :) tampar  aku yang annoying ni , . MAIZA pulak cecomel je kay . haha :) dia ni gila-gila sikitn . baik , peramah . haha :)



kalau kitorang duduk sekali , mesti ada je cerita nya ..
dear friends :)
no matter what happen , i sill love you all . even one day all of you had forget about me , it's okay . i hope i always remember our memories :)


nak gambar lagi ? haha :)
tenet lembab lerrr :)





so , thank to read my annoying story 

XOXO- SAFINAZ

No comments:

Post a Comment