Wednesday 5 June 2013

BERPURDAH

hai korang . ditengah malam yang sejuk ditemani hujan-hujan yang mengalunkan irama tersendiri , aku berfikir : "bagaimanakah aku jikalau berpurdah ?" 

bisakah aku mencapai hajat yang satu itu ? berikan aku bantuan .aku hanya hamba ALLAH yang masih alpa :'( . aku lemah dalam mencari arah tuju idup . segan aku dikalangan orang lain . entah bila , entah bagaimana .
tolong aku . aku masih lagi tercari-cari .
berdoa aku dipermudahkan . bukan mahu menunjuk . sekadar berkongsi perasaan yang mungkin pernah kalian alami .

lihat mereka berpurdah : (kredit to MR.GOOGLE)






berikan aku kesempatan :)
dalam mencari arah tujuan . 
ALLAH ! bahagianya mereka dapat berpurdah .
dapat menutup diri dari segala perkara .

mohon ku pada mu YA ALLAH , 
berikan lah jalan yang mudah untuk aku mencuba .
aku mohon YA ALLAH .
jika kesempatan itu kau berikan ,
jauhilah dari mereka yang gemar berkata-kata nista ,
aku lemah . risau aku , pegangan ku entah belum pasti kukuh .
bukan niatku hendak menunjuk .
jauh sekali berasa bangga . 
tapi entah . hati ini rasa gundah . hati ini rasa rebah . aku lemah .
andai aku bisa menjadi yang terbaik . aku ingin ya allah :'(



wasalam 


XOXO - safinaz


No comments:

Post a Comment