Thursday 30 May 2013

MY FAMILY :)


*jawab salam kay :)
entry ni cuma nak story mory tentang family kita 
kalu tak suka tolonglah suka kann >< .
oke ! let's start with my father !



ABD JALIL BIN ARSHAD 

that's my father full name :)
he is my SUPERMAN :)
no need to be rich or handsome . it just himm . only him
the handsomeeeee :)
i very LOVE him . i can imagine how he handle my attitude . 
he my SUPERHEROES 
he take care of me . give me enough things . no need ipad , iphone but only him . you know what ? he was a hot-tempered . NO ! bukan nak malukan dia . tape that's the FACT ! namun dia jarang marah kitorang . 
he did not have BMW , PORCHE , ALPHARD . he only have a VAN . yes ! that's our vehicles but we never 'mengeluh' because he teach us how to be BERSYUKUR DENGAN APA YANG ADA . hey , kalau cerita banyak memng tak habis kay :)

SADIAH BINTI ABU BAKAR 

yeay ! my mum , only her :) no two or three .
she is my HEROIN :) like CAT WOMEN or SALAMOON . haha
no need to describe more .
my mum is the prettiess woman in this world :)
no need to be like ANGELINA JOLIE .
she 'melahirkan' kita .
dengan izin ALLAH yang maha kuasa dia hidupkan kita dalam rahim mak kita .
dia tanggung segala perit membesarkan kita :')
dia tak kisah dengan apa yang melanda . dia tetap jaga kita :)
she is my ANGLE :)
masakann dia .. perghhh ! sedapp *lapar tetiba

okay ! now this my siblings .
no need to describe with a long sentence .
it's just us . walau apa pun jadi kami tetap bersatu . bila air mata ini mengalir di pipi , mereka yang mengelapnya .
berkongsi masalah :)
teringat kan mereka , hati ini selalu gundah :)
nak kumpul semua ada tunggu raya . ye lah , bila orang ni cuti , rang ni pulak tade . so , just wait for raya and have fun :)
okay , their name :)


  • SALASIAH + SUHAIMI AZLAN = FAIZ HAKIMI , FAIZ ASWAD
  • SYAMSUL 
  • SAHIDAH 
  • SAFIKAH
  • SAFINAZ
  • SITI SAFRINA
  • AINA WAHIDA 
perasan tak ? no 1 sampai 6 semua 'S'
the 7 kitorang letak 'A' sebab nak samakan dengan abah .
and also the BONGSU

no matter what , i only love my family more than everything .
be happy , be smile ,
pray to ALLAH to keep our happiness :)
aminn . . 
so that's all 

assalamualaikum . .


XOXO - SAFINAZ ^^

No comments:

Post a Comment