Friday 31 May 2013

BLANK


okey . jawb salam dulu kay :)
tengok jam .3++ a.m  . what ? memang burung hantu lah aku memalam ni kann ? haha :) so i care ? not at all . mata aku konfem sembab :)
haha . ni post random sebenarnya . tatau nak buat apa sebab diri nak tak boleh tidur . haishh ! so , tatau nak cakap apa sebab ni post random kay . *ulang aya :) kay-2 , entry lepas tade gambar kan ? pasal crush aku tu lerr .
so , dengan keadaan internet yang agak mengizinkan , izinkan hamba meletakkan sedikit gambar encik farizal marlias ni kay :)



okey ! say hi to abang handsome :) melting kita !



aku memang berkulit gelap ++ punya . so ? whats your prob sis ?
dah memang ALLAH bagi aku macam ni . ada hikmahnya ,
aku tade lah orang minat dan diri ini lebih terpelihara daripada 
sang MAKSIAT . *ayat aku . hamek kau !

please lahh :) don't take him . bhahahah :) macam lah dia aku punya .
ramai yang nak muntah kan . nah *hulur baldi 
haishh ! jangan gitu . please be nice . read this entry until you feel bored please :) . hahah :) oke ! full stop , tutup pasal crush . nanti orang geli .

so , meh aku bagi kau gambar lain kay . ye lah post random . aku tulis je lah apa yang terlintas .

gallery gambar :)






gwiyomi style by : AINA , ASWAD , FAIZ 


yeay ! my bushuk :) MUHAMMAD FAIZ ASWAD



dengan bestie aku :) follow him on twitter  : @_mighaa 


me with FARIZAL's NAME *nama kurang jelas



gambar adik bradik mak aku time kenduri pengantin sepupu aku :)
cari mak den :) *sopan mak kita 


tu je kay nak post :)
kbye ~




XOXO - Safinaz

No comments:

Post a Comment